Register    Login    Forum    Search    FAQ Awesomenauts



Post new topic Reply to topic Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Author Message
 Post subject: Re: Would you consider yourself well known in the community?
 Post Posted: Mon Jul 17, 2017 1:16 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Jun 30, 2013 5:33 pm
Posts: 3381
Location: Your moms house LOL
I wonder if you fella still remember me hahaha, I used to poop-post so hard on here when I was like 15, good times. I lmao when I look at some of my older posts, I'm not nearly as hilarious as I used to be.

Some funny threads I made:

viewtopic.php?f=15&t=35609 (in retrospect, curiousmoth was sorta right about all this nerfing removing the individuality of the characters, woah....)

viewtopic.php?f=6&t=34751

viewtopic.php?f=15&t=21810

viewtopic.php?f=6&t=31698

viewtopic.php?f=12&t=34597

viewtopic.php?f=14&t=34294 (honestly the best thread I've ever made, shame it got locked)

viewtopic.php?f=4&t=34066&start=10 (it's been nearly 3 years since the fappening, holy crap, wow, time flies)

viewtopic.php?f=15&t=34362

viewtopic.php?f=15&t=31839 (legend)

www.awesomenauts.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=29339 (anti joost thread)

viewtopic.php?f=6&t=31435 (STILL TRUE TO THIS DAY man...)

viewtopic.php?f=4&t=31037 (IT WAS SALKOVON! I was trying to remember his name back when I named all those OG veterans, he was cool, wonder if he still plays)

viewtopic.php?f=14&t=28859 (this stuff is still true, for you laggers out there)

viewtopic.php?f=13&t=24717 (hahahaha)


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Would you consider yourself well known in the community?
 Post Posted: Mon Jul 17, 2017 1:48 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Jun 30, 2013 5:33 pm
Posts: 3381
Location: Your moms house LOL
Honestly I was a bit of a * head


Last edited by Emo Chapington on Mon Jul 17, 2017 2:59 am, edited 1 time in total.
Please do not avoid the language filter


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Would you consider yourself well known in the community?
 Post Posted: Mon Jul 17, 2017 10:22 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 03, 2012 3:08 am
Posts: 4773
Looking back at my own posts...


... I've made way too many balance topics.

_________________
AKA CobaltBW
SoundCloud Profile


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Would you consider yourself well known in the community?
 Post Posted: Mon Jul 17, 2017 10:25 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Sep 21, 2013 4:43 pm
Posts: 5157
Location: Your cereal cupboard. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Since we're looking back at our old posts now..

Don't. Don't do it. For your own safety and sanity, don't. Especially mine.

_________________
binarian wrote:
Pimpolay wrote:
What kind of action hero retreats?

Not Ted McPain!
wodny wrote:
Alijar stop drinking that rocket fuel :think:
Jakob wrote:
Alijar pls :aylaroll:
Xelrog wrote:
Alijar's sig is the cheapest realty around. It's the trailer park of the Awesomenauts forums

Serving up Smiles everywhere


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Would you consider yourself well known in the community?
 Post Posted: Mon Jul 17, 2017 11:54 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Jun 30, 2013 5:33 pm
Posts: 3381
Location: Your moms house LOL
Oil_Rope_Bombs wrote:
Honestly I was a bit of a * head

GOSH DARN EMO CHAPINGTON, still at it huh lad, 10000 posts darn, holy poop, how much do you frickin post? What is there to post so much about? Heck

By the way, frickin godd*** is censored, can you believe it? that's fricking insane! gosh darn this filter.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Would you consider yourself well known in the community?
 Post Posted: Tue Jul 18, 2017 12:33 am 
Online
Adminaut
User avatar

Joined: Mon Aug 19, 2013 11:03 pm
Posts: 10320
Location: Tech-Support. . . E-mail: sir.emo.chap@gmail.com
Good to see you too. Image


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Would you consider yourself well known in the community?
 Post Posted: Tue Jul 18, 2017 2:53 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Jun 30, 2013 5:33 pm
Posts: 3381
Location: Your moms house LOL
Sorry for being a jerk to you in the past by the way. I don't even know why I was so butthurt about that ban, it was only for a week lol.

And this post, man, it used to be my sig, absolute gold:

SSS Konobi wrote:
In fact, to be honest dude, I pretty much tend to avoid absolutely everything you say and do because you're not worth the time, energy and effort to fret over.


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22